Klachtenregeling

Audit To Be hecht waarde aan tevreden relaties. Daarom werken wij steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien u niet tevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of anderszins, dan nodigen wij u uit dat zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Uw opmerking nemen wij serieus en waar mogelijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Persoonlijk gesprek

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een persoonlijk gesprek worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen met uw vaste contactpersoon binnen onze organisatie. Heeft u geen vast contactpersoon, lukt het niet met hem of haar in contact te komen of heeft u reden dat niet te willen, dan kunt u contact opnemen met de verantwoordelijk vennoot of vestigingsdirecteur. De contactgegevens kunt u vinden op onze medewerkerspagina.

Meer informatie

Is uw klacht met een gesprek niet verholpen of leent uw klacht zich niet voor een gesprek, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij het Dagelijks Bestuur van Audit To Be. Uw brief kunt u richten aan het secretariaat van de maatschap: Charlotte van Pallandtlaan 24, 2272 TR Voorburg. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. In elk geval ontvangt u binnen enkele werkdagen een ontvangstbevestiging.